به آقای اسحاق آل حبیب، سفیر جمهوری اسلامی در نیو یورک...

آقای آل حبیب، مطمئن هستم من را بخوبی می‌‌شناسید. من درویش رنجبر همکلاسی شما در دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه هستم. همانطور که اطلاع دارید اولین ماموریت من در سال ۱۹۹۰ در ژنو بود. هنگامیکه متوجه شدم این رژیم در پوشش دیپلماتیک فعالین سیاسی خارج از کشور را ترور می‌‌کند از این رژیم بریدم. به محض بازگشت به تهران استعفا دادم. هزینه این استعفا را با بازداشت وزارت اطلاعات و ۱۳ سال آوارگی در خارج و حتا ماشین شستن برای خرج روزمره پرداختم. با همه این مصیبتها ایمان دارم که نزد وجدان خودم شرمسار نیستم. با توجه به شناختی‌ که از شما دارم، شما می‌‌توانید در حال حاضر که پاسپورت سیاسی در دست دارید و با رتبه سفارت(سفیری) در نیو یورک مستقر هستید به جنبش سبز مدنی ایران به پیوندید و نام خودتان را به عنوان اولین سفیری که به ملت پیوست در تاریخ ثبت کنید. به خدای ایران سوگند اگر شما چنین تصمیمی بگیرید بسیاری از ایرانیان آزادیخواه از شما حمایت خواهند کرد. نگران این نباش که رژیم خانه شما را در تهران مصادره می‌‌کند. این رژیم رفتنی هست ولی‌ این ملت ماندنی. سفیر احمدی نژاد و خامنه‌ای بودن چه افتخاری دارد؟ بیایید سفیر ۷۰ میلیون ایرانی‌ باشید. حالا خود دانی!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر