بیانیه کمپین سفارت خانه‌های سبز در خصوص اعدام‌های اخیر

هموطنان گرامی ‌،
رژیم سفاک ولی‌ فقیه در ادامه جنایات گذشته، سحرگاه یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ پنج گل از گل‌های بوستان باستانی ایران را در زندان مخوف اوین پر پر کرد. این عمل جنایتکارانه سیلی‌ از خشم و نفرت را به بارگاه خامنه‌ای خون ریز روان ساخت. ولی‌ فقیه فکر می‌کند خواهد توانست ستون‌های دستگاه فرعونی خود را بر روی دریا ایی‌ از خون جوانان این مرز و بوم استوار گرداند. زهی خیال باطل! تاریخ نشان داده است هنگامیکه نمرودیان زمان به روز‌های پایانی عمر خود نزدیک می‌ شوند بیشتر جنایت می‌‌کنند، بیشتر خون می‌‌ریزند و بیشتر وحشت افکنی می‌ کنند تا شاید چند صباحی دیگر به عمر ننگین دستگاه جبار خود بیا فزایند. این رژیم ظالم و ضعیف کش نیز از این قاعدهٔ مستثنی نیست. بخوبی آشکار است که آنها در هراس از خرداد پر حادثه قصد زهر چشم گرفتن دارند. این خشونت عریان تنها و تنها نشانگر ضعف، زبونی و ترس رژیم از ملتی به جان آمده می‌باشد نه اقتدار.
کمپین سفارت خانه‌های سبز ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک و تسلیت به خانواده قربانیان از همکاران شاغل در سفارت خانه‌ها و دفاتر نمایندگی دعوت می‌‌کند تا به ندای وجدان گوش فرا داده و چشمان خود را بر روی این جنایات نبندند.
همکاران گرام؛
شما فرزندان این ملت هستید، اگر در چنین روزهای سرنوشت سازی به یاری این ملت ستمدیده بر نخیزید فردا در مقابل تاریخ پاسخگو خواهید بود. همکاران عزیز بویژه در اروپا کافی‌ است کمی‌ پرده‌های به خون نشسته سفارت را کنار بزنید و با دید بصیرت به فریاد‌های حق طلبانه این ملت گوش فرا دهید. آغوش این ملت قدر شناس و فرهیخته بر روی شما گشاده است. به خدای ایران سوگند این رژیم فاسد و تبه کار رفتنی است. بیأیید نامی‌ نیک از خود بجا بگذارید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر